Wiele osób stosuje zamiennie określenie pas i talia. Tak też podaje wymiary ubrań w sklepie. Czemu to jest błąd i jak on wpływa na sprzedaż w sklepie online z ubraniami przeczytasz poniżej.
Na początku wyjaśniam i potwierdzam, że PAS to nie TALIA!!! Chociaż wiele osób, sprzedawców, producentów i projektantów stosuje te dwa wyrazy zamiennie. Również klienci kupujący ubrania myślą, że dotyczy to tego samego. Obie grupy popełniają błąd a potem okazuje się, że ubranie jest niedopasowane do sylwetki klienta i zwraca ubranie do sklepu.
To jaka jest różnica między talią a pasem?
Talia jest wyżej od pasa. Talia jest najbardziej wciętym odcinkiem na tułowiu. Pas jest poniżej linii talii, między talią a biodrami. Zazwyczaj większość ubrań, zwłaszcza spodni ma pasek poniżej talii. Rzadko pasek spodni znajduje się dokładnie w talii. Tak zdarza się w damskich spodniach z wysokim stanem. Dlatego tak ważne jest odpowiednie używanie określeń talia czy pas.
Zawsze powtarzam, że PRAWIDŁOWY OPIS SPRZEDAJE UBRANIE w sklepie internetowym. Ale trzeba wiedzieć, co znaczy dobry, poprawny opis ubrania i odpowiednie zwymiarowanie ubrania.
Jako producent ubrań, projektant sprzedający swoje ubrania czy sprzedawca w sklepie internetowym z ubraniami, powinieneś właściwie podawać, opisywać wymiary. Na stronie internetowej powinna znaleźć się informacja/ instrukcja, jak klient powinien się zmierzyć, by kupić odpowiedni rozmiar ubrania.
O tworzeniu rozmiarówki i problemach z ubraniami pisałam już wcześniej :Dlaczego rozmiarówka ubrań jest ważna? Błędy producentów
Nie znasz się, nie wiesz jakie wymiary są właściwe do sprzedaży ubrań, napisz umówimy sie na konsultacje: KONTAKT
Dlaczego błędne określenia wymiarów, np. pas czy talia, ma wpływ na sprzedaż ubrań online?
Aby dobrze opisać klientowi ubranie, by mógł je kupić bez problemu, trzeba jednak trochę znać się na odzieży. Wielu sprzedawców, producentów i projektantów małych marek, traktuje opisy ubrań po macoszemu. Nie przykładają do tego wagi. A potem, gdy jest problem ze sprzedażą, zbyt dużą ilością zwrotów ubrań, nie wiedza dlaczego. A zwroty generują koszty w firmie!!! Może czas przystanąć i zweryfikować swój sklep w online z ubraniami.
O błędnych opisach w sklepach online z ubraniami , pisałam też z innej perspektywy. Przeczytaj, może i Ty robisz taki sam błąd i klienci nie wiedzą, co kupują u Ciebie :Bawełna może być różna, braki w opisach ubrań online. Tkanina czy dzianina?
Jeśli potrzebujesz wsparcia, audytu sklepu, podpowiedzi, zapraszam do kontaktu. Wszystkiego można się nauczyć i rozkręcić sprzedaż ubrań.
Pozdrawiam
Agnieszka